سلام دوستان گرامی ام

چسبیدن مدفوع نشان دهنده مشکل گوارشی مخصوصا عفونت دستگاه گوارشی بوده که احتمالات زیادی در این  خصوص وجود دارد و درمان آن در حوزه کار یک دامپزشک است  اما مهمترین اقدامها  در این زمینه چیست ؟؟ بنده تجربیات خود را خدمت شما دراین زمینه عرض می نمایم ممکن است همه آنها برای درمان پرنده لازم نباشد ولی مسلما در بهبود پرنده شما موثر خواهد بود ....



ادامه مطلب

 

 

سلام دوستان عزیزم 

امروز می خواهم دو تا عکس برای شما از مدفوع عروس هلندیام بگذارم که براحتی بتوانید فرق بین زمان تخم گذاری و حالت عادی اش را بفهمید  چون عکس مدفوع بود هرکس خواست ببیند ابتدا جلو بینی اش را بگیرد و سپس ادامه مطلب را کلیک کند ( نکته مدفوع عروس هلندی در زمان تخم گذاری بسیار بدبو و بزرگ است ) .



ادامه مطلب


 

 

 

سلام دوستان

این عکس ها رو فقط به عشق شما دوستان گذاشته ام



ادامه مطلب

 

 

سلام

       پس از گذشت یک مدت زمان دو هفته ای از تولد جوجه ، کم کم پرهای اولیه در جوجه شروع به درآمدن می کند و جوجه از حالت گوشتی خارج می گردد و به تدریج قیافه اصلی والدین خود را می گیرد و این پست مربوط به بازه زمانی از دو هفتگی تا 45 روزگی و دانخور شدن است :



ادامه مطلب

 

 

سلام عزیزان من

یکی از دوستان گرامی ام ، بنام آقا جاوید چند عکس از جوجه گیری از سهره در قفس برای بنده ارسال نموده اند که حیفم آمد شما آنها را نبینید گفتنی است جوجه گیری از سهره در قفس برای بسیاری از اساتید فن پرروش قناری و سهره یک کار بسیار مهم و سخت است ، جفت کردن سهره با سهره و سهره با قناری در مقوله پرورش سهره و  قناری حالت لیگ برتره و هر کسی نمی تونه این کار رو انجام بده به عبارت بهتر کار یک استاد است .

برای دیدن عکسهای بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



ادامه مطلب

 

 

 

سلام

امروز می خوام نحوه نگهداری جوجه تازه دانخور شده را که از والدین جدا نموده ایم و قصد تربیت و آموزش دادن به پرنده را داریم برای شما دوستان بصورت خیلی خلاصه و تیتر وار  توضیح دهم :

 



ادامه مطلب

 

 

سلام

       پس از گذشت یک مدت زمان 17 تا 21 روزه بالاخره ، اولین تخم می شکند و جوجه با شکل و شمایلی زشت و لخت بدنیا می آید ، ......



ادامه مطلب

 

 

سلام دوستان گرامی و عزیز ،

بالاخره بعد از گذشت 8 تا 12 روز از یک چفت گیری موفق ، پرنده ماده اولین تخمش رو می گذاره.......



ادامه مطلب

 

 

سلام دوستان گرامی ام

در قسمت سوم اقدامات جفت گیری ، وارد مرحله ای شده اید که از جفت شدن پرنده مطمئن هستید و حالا باید منتظر تخم گذاری پرنده ماده باشیم .



ادامه مطلب

 

 

 

سلام دوستان گرامی ام

در مورد جفت گیری عروس هلندی بخشی از اقدامات مربوط به مقطع زمانی جفت گیری است که آنها را به این شرح خدمت شما تقدیم می کنم :



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد